Me teeme ajalugu ja oleme selle üle sama uhked kui oma burgerite üle.
Vendade headest tulemustest vaimustunud Ray Kroc julgustas neid frantsiisivõrgustikku arendama. Mõni aasta ja parasjagu kaubandusedu hiljem ostis Ray Kroc ettevõtte Richardilt ja Maurice’ilt 2,7 miljoni dollari eest ära. Neli aastat hiljem ehk 1960. aastal avas ta oma 100. restorani.
Kümme aastat pärast kõige esimese restorani avamist Chicagos läksid McDonald’s® aktsiad esimest korda avalikule pakkumisele.
Omamaisesse menüüsse lisati esmakordselt kalafileeburger Filet-O-Fish™. Selle mõtles välja Cincinnati frantsiisivõtja Lou Groen, et suurendada müügimahtu restorani asukoha peamiselt roomakatoliiklikus kogukonnas.
Varem ainult USAga piirdunud McDonald’s® võttis sihiks laiendada oma võrgustikku kaugemale ning avas uued frantsiisirestoranid Kanadas ja Puerto Ricos.
McDonald’s® menüüsse ilmus Big Mac®, mille autor oli Pittsburghis asuva restorani omanik/käitaja Jim Delligatti.
Esimene Euroopa frantsiisivõtja Hollandis oli järgmine kindel tunnistus McDonald’s® edust.
Esmakordselt ilmusid menüüsse Veerandnaelane ehk Quarter Pounder ja Quarter Pounder juustuga(McRoyal).
McDonald’s® kaubamärgile lisandus uus kontseptsioon, sest Arizonas avati esimene n-ö läbisõidurestoran.
Omamaiste restoranide menüüsse jõudis Californias Santa Barbaras asuva restorani omaniku/käitaja Herb Petersoni loodud munaga burger ehk Egg McMuffin™.
McDonald’s® restoranide menüüsse ilmus lasteeine Happy Meal™.
Kõigis USA restoranides tulid müügile kananagitsad ehk Chicken McNuggets™.
Austraalias Melbourne’is avas uksed maailma esimene McCafé™.
McDonald’s® restoranide menüüsse lisati McFlurry™ magustoidud, mille mõtles välja Kanadas asuva restorani omanik/käitaja Ron McLellan.
Esimene Eesti McDonald’s® restoran sai sooja vastuvõtu osaliseks.
McDonald’s® menüüsse ilmus Big Tasty™ ja seda saatis otsekohe ülemaailmne edu.
Üleilmse algatusena korraldatati 2002. aastal esimene McHappy Day™ päev. Sellest ajast peale korratakse seda igal aastal, et koguda raha puudust kannatavatele lastele.
McDonald’s® esimene üleilmne reklaamikampaania „I’m lovin’ it“ sai alguse 2. septembril Saksamaal Münchenis.
Tallinnas avati esimene kohalik McCafé™.
McDonald’s® USA lükkas käima kogu päeva kestva hommikusöögi ehk All-Day Breakfasti.
Eesti McDonald’s® restoranides hakati 2015. aastast oma kohalikke söögikohti ümber korraldama, võttes kasutusele uue disaini ja iseteeninduskioskid.
26. juulil tähistatakse kogu maailmas toidu kohaletoomise ehk McDelivery™ tähtpäeva, millega toetatakse McDelivery™ teenuse käimalükkamist koostöös ettevõttega UberEATS™.
Narva restoraniga lõpetati uuenduskuur kõikides Eesti McDonald’s restoranides, olles täielikult pühendatud EOTF 1.0 printsiibile (Experience of the future)
© 2021 McDonald’s. The Golden Arches logo, McDonald’s ja Happy Meal on McDonald’s Corporation’i ja selle sidusettevõtete registreeritud kaubamärgid. Kõik õigused kaitstud. TM & © 2021