KORDUMA KIPPUVAD KÜSIMUSED

Sul on küsimus? Vaata läbi meie KKK.

Vali, millisest restoranist soovid tellida. Kui oled menüüst kõik toidud ostukorvi lisanud, siis Sinult küsitakse, kuidas sa tahad oma toitu kätte saada (näiteks McDrive alalt). Seejärel saad valida makseviisi ja sisestada selleks vajalik info. Kui tahad toidu kätte saada restoranist teenindajalt või, et see toodaks Sulle lauda, siis alustame toiduvalmistamist kohe, kui vajutad „Maksa ja alusta mu tellimuse valmistamist“. Kui tahad oma toitu kätte saada McDrive™ alalt, siis alustame selle valmistamist kohe, kui sõidad McDrive™ tellimise mikrofoni juurde ja annad meile teada oma tellimuse numbri.

Mobiilse tellimuse tegemiseks pead esmalt valima restorani, kust soovid tellida. Kui oled seal maal, siis need restoranid, mis ei ole saadaval, on kaardil hallid. Kui Sa oled lubanud äpil Sinu asukohta jälgida, siis me automaatselt valime sulle lähima mobiilseid tellimusi tegeva restorani. Sa saad alati restorani vahetada, kui see ei ole Sinu jaks sobiv restoran.

Kui sa oled lubanud äpil enda asukohta jälgida, siis me teeme kiire kontrolli iga kord, kui teed oma tellimust – kui meile tundub, et sa oled valitud restoranist kaugel, siis ma anname Sulle selle kohta hoiatuse, et kindlustada, et sa ei telliks valest restoranist või et sa ei oleks sellest liiga kaugel. Ära unusta, et kui Sa tellid ja tahad oma tellimuse kassast kätte saada, siis me alustame toiduvalmistamist kohe, kui oled tasunud.

Kui Sa tahad oma toitu kassast kätte saada, siis Sa näed äpist oma tellimusnumbrit pärast tellimuse tegemist, et saaksid restoranis kohapeal ekraanilt oma tellimust jälgida.

Kui Sa tahad oma tellimust McDrive™ alalt saada, siis Sa näed äpist oma tellimusekoodi. Ütle see kood McDrive™ teenindajale ning me anname su tellimuse kätte väljastusakna juures.

Kui soovid lauateenindust, siis toome Su tellimuse selle numbriga lauda, mille sisestasid äppi. Selle jaoks on igale lauale restoranis pandud oma number.

Enne lauatellimuse tegemist veendu, et oled juba lauas. Kui oled kõik toidud menüüst lisanud ostukorvi, siis vajuta „Vali väljastamise viis“ ja seejärel „Lauateenindus“. Sisesta selle laua number, kus sa istud ja jätka maksmisega. Sa ei saa lõpetada tellimust, ilma lauanumbrit sisestamata.

Jah, saad küll! Vali pakkumiste alt „Lunasta“ ja seejärel „Lisa ostukorvi“ iga eripakkumise või auhinna kasutamiseks. Pane tähele, et mõningaid auhindu on võimalik realiseerida ainult restoranis kohapeal. See erand on selgelt iga vastava pakkumise või auhinna juures välja toodud.

Kui sa ei ole otsustanud boonusprogrammist väljuda, siis teenid boonuspunkte iga mobiiliostuga.

Sel hetkel kui vajutad „Maksa ja alusta mu tellimuse valmistamist“ või „Kinnita ja maksa kohe“ (McDrive alalt tellides).

Kui tellimus on äpis tehtud ning selle eest on juba tasutud, siis seda EI SAA enam muuta.

Kui tahad tooteid lisada, siis selleks tuleb teha äpis uus tellimus.

Kui Sa oled öelnud, et soovid oma tellimuse McDrive alalt kätte saada, aga tahad hoopist kassast, siis pead suhtlema restorani töötajaga.

Muid muudatusi pärast tellimuse tegemist enam teha ei saa.

Äpis on mittesaadaval olevad toidud igas asukohas eraldi tähistatud, et neid ei tellitaks. Kui proovid tellida näiteks einet, mis sisaldab mitut erinevat toitu ja ühte või rohkemat toodet ei ole saadaval, siis Sulle antakse veateade ning sellist tellimust ei saa lõpetada.

Kui toit saab otsa pärast maksmist, siis restorani meeskond kindlasti teavitab sellest ning pakub ka lahendust.

Sa saad maksta Visa, Mastercardi või American Expressiga. Registreeritud pangakaardid peavad olema kohaliku panga poolt väljastatud. Kui Sul on iOS seade ja kaart on registreeritud Sinu Apple Walletisse, siis Apple Pay on automaatselt üks võimalikest makseviisidest McDonald’s rakenduses. Samuti ka Google Pay.

Sa saad lisada või eemaldada kaardi „Minu Konto“ seadete alt. Hetkel ei ole kaardiinfo muutmine veel võimalik. Kui tahad midagi muuta, siis tuleks vana kaart eemaldada ning see uute andmetega uuesti lisada.

Kui Sinu konto väljavõttel on küsitavusi kontolt võetud summade osas või Sa sooviksid vaidlustada restorani poolt võetud summat, siis palume, et võtaksid ühendust meie restorani meeskonnaga, kust antud tellimus sai esitatud või kirjutaksid meie info e-postile. Tellimuse vaidlustamiseks on kindlasti vaja esitada ka ostutšekk või tellimuse kinnitus, mis saadeti kasutajakonto e-posti aadressile.

Kui Sa kahtlustad, et keegi teine on Sinu kontolt tellimusi teinud, siis palun võta kohaselt oma pangaga ühendust. Samuti muuda koheselt oma parooli. Turvaeksperdid soovitavad kasutada igal kontol erineva keerukusega paroole ja erinevaid parooli ja kasutajanime kombinatsioone.