You are here

PRESSITEATED

    2015-12-17

    McDonald’s Big Mac burgeri müük ületas Eestis 1 miljoni künnise

    Tänavu on McDonald’s Eesti restoranides müüdud üle miljoni Big Mac burgeri, mis kergitab üleilmselt tuntud burgeri eestimaalaste suurimate lemmikute sekka.

    “Legendaarne Big Mac burger püsib järjepidevalt meie külastajate eelistuste tipus ja burgerit saadab edu ka naaberturgudel. Big Mac burgeri müük tegi võrreldes 2014. aastaga hüppe kogu Baltikumis ja kasvas ühtekokku 31%. Eestis, Lätis ja Leedus on sellel aastal müüdud kokku 3,3 miljonit Big Mac burgerit,” ütles McDonald’s Baltikumi turundus- ja digiosakonna direktor Laura Jasenaite.

    Jasenaite sõnul on siinsed külastajad menüü püsimenukite kõrval väga avatud ka erinevate uute toodete proovimisele. “Üllatame oma külastajaid järjepidevalt uudismaitsete ja kontseptsioonidega, pakkudes nii põnevaid premium-burgereid kui täiustades tavamenüüd,” sõnas ta.

    “Näiteks suvel menüüs olnud Grand Big Mac, Big Mac kanaga ja kolmekordne juustuburger olid tavamenüüst tuntud burgerite põnevad variatsioonid, mis said väga sooja vastuvõtu osaliseks. Tuleval aastal jätkame kindlasti tavamenüü täiustamisega üllatavas võtmes ja tutvustame külastajatele uusi gurmeehõngulisi premium-burgereid,” lisas Jasenaite.

    Nagu ka teised McDonald’s burgerid, on Big Mac valmistatud 100% veiselihast ning kõrgekvaliteedilistest koostisosadest. McDonald’s menüüs on hetkel 15 erinevat burgerit, lai valik lisandeid, wrappe ja ka eraldi hommikusöögimenüü toitvate võileibadega. McDonald’s restoranid tarnivad toitu 55 toidutootjalt üle Euroopa, teiste seas ka 15 ettevõtelt Baltimaadest.

    2015-11-27

    Juba 13 000 inimest on toetanud liikumispuudega lapsi

    Homme, 28. novembril toimub Rocca al Mare McDonald’s restoranis heategevuslik fotosessioon, mille eesmärk on koguda annetusi Lastekaitse Liidule. Üritusel esitletakse ka Grete Kleini heategevuslikul eesmägil disainitud käekellasid.

    Fotosessiooni käigus on kõik restorani külastajad oodatud fotoseina taustal spetsiaalse naerusuuga pilte tegema, kuna McDonald’s annetab iga tehtud pildi eest viis eurot Lastekaitse Liidule. Fotosessioonist osavõtu innustamiseks loositakse osalejate välja Grete Kleini disainitud käekellad, mis on inspireeritud hoolivusest ja ühtehoidmisest.

    Heategevuslik fotosessioon toimub McDonald’s novembrikuise McHappy Day kampaania raames. Algatuse eesmärk on koguda annetusi Lastekaitse Liidule kuuluva Remniku õppe- ja puhkekeskuse renoveerimistöödeks, et seal saaksid koos suvesid nii terved kui ka liikumispuudega lapsed.

    McDonald’s Baltikumi turundus- ja digiosakonna direktor Laura Jasenaite sõnul on tänavune kampaania olnud igati edukas. „Novembrikuu jooksul on naerusuist pilti tehes või kampaania meenet ostes annetuse teinud juba 13 000 inimest. Aktiivne osavõtt näitab seda, et liikumispuudega laste olukord puudutab eestimaalasi ja on ühine soov seda paremaks muuta. Ootame kõiki sel laupäeval kampaaniale hoogu andma ja väikest heategu tegema,“ sõnas Jasenaite.

    28. novembril toimuvad heategevuslikud fototalgud kõikides McDonald’s restoranides üle Eesti, mil iga naerusuise foto eest annetab McDonald’s viis eurot. Kõik on oodatud McDonald’s restoranis spetsiaalse naerusuuga endast pilti tegema. Pildid tuleb üles laadida veebilehele mcdonalds.ee/naeratus. Suvelaagri projekti on võimalik toetada ka McDonald’s restoranis spetsiaalseid kampaania prille ostes.

    2015-11-16

    Külastajad võtsid McDonald’s restorani uued iseteeninduskassad aktiivselt kasutusele

    Tutvu pildigaleriiga restorani avamiselt: siin

    Sel nädalavahetusel avati Tallinnas Rocca al Mares uuenduskuuri läbinud McDonald’s restoran, kus lisaks traditsioonilisele letist tellimisele on esmakordselt võimalik kasutada ka puutetundliku ekraaniga iseteeninduskioske.

    McDonald’s Baltikumi turundusjuhi Kaija Kevvai sõnul näitavad esimese kahe päeva müüginumbrid, et iseteeninduskioskid pakuvad külastajatele suurt elevust ning digitaalse tellimussüsteemi kasutamine külastajatele mingeid probleeme ei valmista.

    „Digitaalne iseteeninduskiosk kuvab külastajale McDonald’s menüüd tavalistest ekraanidest palju lihtsamal moel. Lisaks saavad paljud külastajad seda kasutades vaat et esimest korda teada, et meil on alati võimalik friikartulite asemel võtta värske salat ning kihisevate jookide asemel mahla, kohvi või vett. Iga neljas nädalavahetusel restorani külastajanud inimene sooritas oma ostu iseteeninduskioski abil, mis ületas mõnevõrra meie ootused,“ sõnas Kevvai.

    Uus integreeritud teenindusplatvorm toob kaasa McDonald’s restoranide köögi töö täieliku ümberkorraldamise. Erinevalt senisest süsteemist, mille kohaselt valmistati populaarsemaid tooteid ette ning need ootasid soovijaid maksimaalselt 10 minutit, asutakse nüüd einet valmistama alles siis, kui külastaja on selle tellinud. See tähendab, et külastajad saavad 100% värske eine, väheneb kassajärjekorras ootamise aeg ning ka inimfaktorist tingitud eksimuste võimalus.

    „Tellimus läheb pärast tasumist kööki, mis saadab tellitud toidu valmimisel märguande spetsiaalsele suurele ekraanile – nii teab külastaja, et tema eine on valmis ning ta võib sellele eraldi letti järgi minna. Selliselt korraldatud süsteem aitab tõhustada märkimisväärselt köögi tööd ning vähendada ka toidu äraviskamist,“ selgitas Kaija Kevvai.

    Renoveeritud Rocca al Mare McDonald’s restoranis on ka uus põnev ruum laste sünnipäevade korraldamiseks. Lisaks on restoranis üks lastega peredele mõeldud „võlulaud“, mille kohale lakke kinnitatud projektor reageerib laua kohal tehtavatele liigutustele ning muudab laua selle ääres einet ootavatele lastele põnevaks mängualaks.

    2015-09-16

    McDonald’s pakub reedel tasuta jogurtit

    Baltimaade juhtiv restoranikett McDonald’s pakub sel reedel, 18. septembril oma Tallinna ja Tartu restoranides tasuta hommikusööki. Iga McDonald’s restorani külastaja saab hommikusöögiks tasuta marjarohke jogurti müsliga.

    Hommikusöögi päev toimub tänavu juba kolmandat korda ning selle eesmärk on pakkuda kõigile huvilistele võimalust tasuta McDonald’s hommikusöögimenüüga tutvuda. Kell 6:00-10:00 saavad iga Tallinna ja Tartu restorani 500 esimest külastajat tasuta naturaalse jogurti McDonald’s hommikumenüüst.

    “Hommikusöök on väga oluline toidukord ning McDonald’s restoranides pakume hommikuks laias valikus värskelt valmistatud ja maitsvaid tooteid, mis tagavad organismile päeva alguseks vajaminevad toitained,” selgitas McDonald’s turundusdirektor Marius Stonkus.

    “Tutvustasime spetsiaalset hommikusöögimenüüd Eestis kaks aastat tagasi ja meil on hea meel, et see on Eesti turul kindla positsiooni saavutanud. Väga head tulemused Eestis julgustasid meid pakkumist laiendama ka Lätti ja Leetu, kus hommikupakkumine on lühikese ajaga sooja vastuvõtu osaliseks saanud,” sõnas Stonkus.

    McDonald’s hommikumenüü sisaldab laias valikus tooteid igale maitsele, mida külastajad päevasest valikust ei leia – jogurt marjade ja müsliga, sea- ja kanalihaga võileivad värskete köögiviljadega, McMuffinid muna, peekoni ja juustuga, McToast röstsaiad ning palju muud maitsvat, mida kvaliteetse hommikukohvi seltsis nautida.

    McDonald’s hommikusööki pakutakse kõikides Tallinna ja Tartu restoranides tööpäevadel kell 6:00-10:00 ja nädalavahetustel kell 6:00-11:00. Hommikutundidel pakutakse üksnes spetsiaalset hommikumenüüd ning päevasest valikust tuttavaid tooteid on võimalik osta pärast hommikusöögiaja lõppu.

    2015-07-13

    McDonald’s teenis mullu Eestis 1,6 miljonit eurot kasumit

    McDonald’s restorane pidav Premier Restaurants Eesti OÜ möödunud aasta käive oli 17,3 miljonit ning kasum 1,6 miljonit eurot.

    Ettevõtte käive kasvas 2013. aastaga võrreldes 1,2% ning kasum 10%. McDonald's Baltikumi tegevjuhi Vladimir Janevski sõnul võib arvestades konkurentsitihedat turuolukorda tulemustega rahule jääda.

    Janevski sõnul on inimeste majanduslik enesekindlus taastumas ning ning Balti riikides on väljas söömine märgatavalt hoogustunud. „Meil on hea meel, et eestlastest on saanud ühed aktiivseimad McDonald’s restoranide külastajad Euroopas ja et meie kaubamärk on siinsel turul jätkuvalt tuntuim ning eelistatuim. Meie turu-uuring kinnitas, et McDonald’s on esimene bränd, mis inimestele väljas söömisega seostub,“ rääkis ta.

    McDonald’s restoraniketi eesmärk on seda positsiooni hoida ning kindlustada, panustades pidevalt teenuse edasiarendamisse. „Alustame suurte investeeringutega juba sel aastal renoveerides Sõle ja Rocca al Mare McDonald’s restoranid. Tutvustame uut teenusekontseptsiooni, mis tähendab, et tooteid hakatakse valmistama alles pärast tellimuse esitamist. Muudame seega restoranikogemuse personaalseks ning pakume külastajatele üksnes kõige värskema kvaliteediga maitseelamust,“ selgitas Janevski.

    Janevski sõnul uurib ettevõte aktiivselt võimalusi, et avada lähisaastatel uus restoran. „Kuni need plaanid ei ole aga lukku pandud, ei saa me üksikasju restorani võimaliku asukoha teemal avaldada,“ lisas ta.

    Müügitulemuste ning külastajate rahulolu edendamiseks investeerib McDonald’s lähiaastatel ka digitaalsetesse lahendustesse. „Võtame kasutusele innovaatilised iseteeninduskioskid, mis viivad restoranikogemuse täiesti uuele tasemele. Kõik külastajad saavad valida puutetundliku ekraaniga iseteeninduspunktist meelepärased tooted ning tasuda nende eest sealsamas. Esimesed iseteeninduspunktid rajame Sõle, Rocca al Mare ja Viru tänava restoranidesse sellel aastal. Lähiaastate jooksul uuendame ka kõik teised restoranid,“ sõnas tegevjuht.

    Lisaks panustab McDonald’s igal aastal erinevatesse kampaaniatesse, et pakkuda külastajatele uudsust, parimat elamust ja põnevaid maitseid. „Inimeste harjumused on pidevas muutumises ning meie jaoks on oluline oma külastajate ootustele maksimaalselt vastu tulla. Seetõttu lisame regulaarselt menüüsse erinevate uudismaitsete ning kohalike maitseelistustega sobivaid tooteid. Meie külastajad väärtustavad menüü järjepidevat täiustumist ning usaldavad meie toidu kvaliteeti,“ kinnitas Janevski.

    2015-05-21

    Euroopa esimene McDonald's vabaõhurestoran püstitati Eestisse

    McDonald’s püstitas möödunud laupäeval Rotermanni väljakule vabaõhurestorani, mis oli ettevõtte jaoks kogu Euroopas esmakordne algatus. McDonald’s 2000 burgeri restoran meelitas kohale tuhandeid inimesi ning ürituse käigus jagati külastajatele tasuta ühtekokku 2000 kohapeal valmistatud kõrgkvaliteetset burgerit.

    Vaata videot: siit 

    “Tallinnas toimunud McDonald’s 2000 burgeri restorani aktsioon oli ettevõtte jaoks terves Euroopas esimene kord pakkuda burgereid väljaspool tegelikku restorani. Soovisime anda ürituse käigus kõigile mõnusas meelelahutuslikus keskkonnas võimaluse proovida McDonald’s toodete kõrgkvaliteetseid burgereid tavapärasest sootuks teistsuguses kohas ja atmosfääris. Toidu kvaliteet on meie jaoks priroteet ning McDonald’s burgerites kasutatav tooraine vastab ülikõrgetele kvaliteedi ja toiduohutuse standarditele. Kasutame burgerites 100% veiseliha, köögivilju parimatest farmidest ning meie burgerisaiad valmivad üksnes kõrgkvaliteetsest jahust. Meil on hea meel, et McDonald’s 2000 burgeri restoran pälvis tuhandete inimeste tähelepanu. Köitsime nii noori, eakaid kui ka lastega peresid ning ühekokku külastas meie üritust üle 2000 inimese,” ütles McDonald’s Baltikumi turundusdirektor Marius Stonkus.

    McDonald’s 2000 burgeri restoranis pakuti kõigile soovijatele täiesti tasuta burgereid ning lisaks oli võimalik kõiki burgeri koostisosi ka eraldi maitsta. Kõik burgerid valmisid samadest toodetest, mida kasutatakse igapäevaselt ka McDonald’s restoranides. McDonald’s Baltikumi restoranides kasutatavad toiduained pärinevad 33-lt parimalt varustajalt üle Euroopa, sealhulgas kaheksalt tootjalt Baltikumis.

    McDonald’s 2000 burgeri restoran toimus 16. mail Rotermanni väljakul. Külastajad said jälgida Eesti ühe pikima bugerileti ääres oma silmaga burgerite valmistamise protsessi alates liha grillimisest kuni garneerimiseni. Burgerite nautimiseks ja mõnusa olemise tagamiseks oli avatud hubane vabaõhuterrass ning päev sisustati Liina Randpere juhtimisel tujuküllase meelelahutusega. Aktsiooni tegelik korraldaja hoiti kuni ürituse lõpuminutiteni saladuses ning burgerite erilist kvaliteeti ja unikaalset maitsvust kiitnud külastajetele tuli McDonald’s teatavaks tegemine positiivse üllatusena.

    2015-05-20

    McDonald’s korraldab neljas restoranis üle Eesti tasuta toodetega sünnipäevapeo

    Kolmapäeval, 20. mail kell 20:00 keeratakse neljas Eesti McDonald’s restoranis kell 20 aasta võrra tagasi, et tähistada 20 minutit kestva kingisajuga esimese Eesti McDonald’s restorani avamist 1995. aasta kevadel. Nende 20 minuti jooksul on kõigile külastajatele Big Mac, keskmised friikartulid või jäätisekokteil tasuta.

    Suurim pidu toimub Viru McDonald’s restoranis Tallinnas, kus õhtut juhib Anatoli Tafitšuk ning 90ndate igihaljaid hitte mängib DJ Tom Lilienthal. „Legendaarne Viru tänava McDonald’s oli Eesti esimene McDonald’s restoran ning on tänaseni oma ligi 1,5 miljoni külastajaga Eesti kõige populaarsem restoran. Ühtekokku külastas McDonald’s restorane 2014. aastal 8,1 miljonit inimest,“ ütles McDonald’s Baltikumi tegevdirektor Tomasz Nawrocki.

    20. sünnipäeva tähistatakse aga ka Tartus, Pärnus ja Narvas. Tartus Turu restoranis lahutavad külastajate meelt õhtujuht Leho Luukas ja DJ Kalev Kaa, Pärnus Rando Lupp ja DJ Rivo Tettermann ning Narvas Ilja Golomb ja DJ Vladimir Izotov.

    Tomasz Nawrocki sõnul on Eesti olnud alati McDonald’s keti jaoks väga põnev turg. „Siinne dünaamiline majanduskeskkond, uutele kogemustele ja elamustele avatud külastajad ja pühendunud töötajad on võimaldanud McDonald’s restoranil püsida juba kaks aastakümmet sektori tipus. Ma tahan tänada kõiki meie külastajaid, töötajaid ja koostööpartnereid, kes on aidanud selle eduloo teoks teha,“ sõnas ta.

    Juubeliaasta tähistamiseks algatab McDonald’s kampaania „20 heategu“, mille raames toimub ka kolmapäevane tasuta toodete jagamine. „Eesti on meie jaoks oluline turg ning plaanime panustada siia nii äriliselt kui ka ühiskondlikult, et meie edulugu võiks jätkuda,“ kinnitas Tomasz Nawrocki.

    Sünnipäevameeleolus McDonald’s korraldas sel möödunud laupäeval Tallinnas, Rotermanni väljakul suure grillipeo, kus tuhaded inimesed seisid tasuta hamburgeri saamiseks sadu meetreid pikas järjekorras, teadmata, et mahlase 100% veiselihapihviga hamburgeri valmistajaks polnud ei keegi muu kui McDonald’s. Vaata ürituse videot siit:

    2015-05-19

    McDonald’s tähistab 20 tegevusaasta täitumist Eesti turul

    Restoranikett McDonald’s tähistab sel kevadel 20 aasta täitumist esimese Eesti McDonald’s restorani avamisest Tallinnas Viru tänaval. Legendaarne Viru tänava McDonald’s on tänaseni oma ligi 1,5 miljoni külastajaga Eesti kõige populaarsem restoran ning ühtekokku külastas 2014. aastal McDonald’s restorane 8,1 miljonit inimest.

    McDonald’s Baltikumi tegevdirektori Tomasz Nawrocki sõnul on Eesti olnud alati McDonald’s keti jaoks väga põnev turg. „Siinne dünaamiline majanduskeskkond, uutele kogemustele ja elamustele avatud külastajad ja pühendunud töötajad on võimaldanud McDonald’s restoranil püsida juba kaks aastakümmet sektori tipus. Ma tahan tänada kõiki meie külastajaid, töötajaid ja koostööpartnereid, kes on aidanud selle eduloo teoks teha,“ sõnas ta.

    McDonald’s opereerib täna Eestis kümmet restorani, millest kuus asuvad Tallinnas, kaks Tartus, üks Pärnus ja üks Narvas. Viimase seitsme aasta jooksul investeeris McDonald’s Eestis uute restoranide avamisse, olemasolevate renoveerimisse, esimeste McCafé’de rajamisse ja muudesse uuendustesse ühtekokku 7,5 miljonit eurot. Uus investeeringuplaan näeb ette viie miljoni euro panustamist. Uue kava kohaselt investeerib McDonald’s 2017. aasta lõpuni erinevatele uuendustele Eestis üle 5 miljoni eurot.

    „Meie eesmärk on olla kõige lõbusam ja samas moodsam restoran peredele – juba sügisel võtame esimestes Eesti restoranides kasutusele unikaalsed digitaalsed teeninduslahendused, mis viivad restoranikogemuse täiesti uuele tasemele. Kahtlemata jätkame investeerimist ka oma mitmekesisesse menüüsse ning laste heaolusse. Eesti on meie jaoks oluline turg ning plaanime panustada siia nii äriliselt kui ka ühiskondlikult, et meie edulugu võiks jätkuda,“ kinnitas Nawrocki.

    Ameerika Ühendriikide suursaadik Eestis, Jeffrey D. Levine edastas MCDonald’s restoranile selle olulise teetähiseni jõudmise puhul samuti oma õnnitlused. „Meil on suur rõõm olla selle märgilise tähtsusega USA ettevõtte edu tunnistajaks Eestis ning meil on väga hea meel, et McDonald’s kui osa USA ärikogukonnast siin tegutseb,“ sõnas ta.

    Juubeliaasta tähistamiseks algatab McDonald’s kampaania „20 heategu“, mille avalöök toimub homme, 20. mail kell 20.00 Viru McDonald’s restoranis Tallinnas, Tartu Turu McDonald’s restoranis ning Pärnu ja Narva McDonald’s restoranides. Igas restoranis keeratakse aeg 20 minutiks 20 aastat tagasi aastasse 1995, kohal on õhtujuhid ja DJ-d ning mõistagi on nende 20 minuti jooksul McDonald’s burgerid, friikartulid ja jäätisekokteilid kõigile tasuta.